Grozs

Jautājumi un atbildes

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI PAR PRECĒM UN IZŠUVUMU


Vai drīkst pasūtīt sava dizaina/bildes/logo izšuvumu?


Jā, mums ir papildus maksas pakalpojums - dizaina/bildes/logo pielāgošana izšūšanas programmai un izšuvums. Šis pakalpojums maksa sākot ar 7 EUR, cena atkarīga no bildes sarežģījuma. Lai veikt tādu pasūtījumu, lūdzam iepriekš sazināties ar mums, atsūtot bildi e-pastā, lai mēs varētu izvērtēt vai bilde der izšūšanai un cik maksās. Lūdzam ņemt vērā, ka bildei jābūt elektroniskai, labā kvalitātē, pdf, jpg, jpeg, png vai vektora formātā. Mēs nevarēsim pielāgot/izšūt ar “screenshot” uzņemto bildi, rokas zīmējumu/skici, fotoattēlu utt..

Vai drīkst izšūt dizainu/bildi no Jūsu kataloga, bet uz citas preces?


Jā, pārsvarā mēs varam izšūt bildi no mūsu kataloga uz citiem tekstila izstrādājumiem. Bet mūsu katalogā ir arī bildes kuru izmēru mēs nevaram izmainīt nepazaudējot to kvalitāti, tāpēc vislabāk pirms veikt tādu pasūtījumu, sazināties ar mums, lai precizēt visas nianses.

Vai var pasūtīt izšuvumu uz sava tekstila izstrādājuma?


Jā, mēs piedāvājam izšūšanas pakalpojumu uz klienta tekstila izstrādājuma. Pirms veikt pasūtījumu, lūdzam sazināties ar mums lai precizēt visas nianses.

Vai drīkst uztaisīt izšuvumu lielāku, nekā minēts aprakstā?


Izšuvuma izmērs ir atkarīgs no vairākiem parametriem un no ierobežotas izšujmašīnas stipas platības. Visbiežāk mēs neieteicam taisīt izšuvumu lielāku jo izšuvums var pazaudēt savu kvalitāti. Lūdzam sazināties ar mums lai precizēt visas nianses.

Kā izvēlēties halāta izmēru, ja tas domāts dāvanai citai personai?


Proti, vislabāk uzprasīt par izmēru tai personai, vai tuviniekam, kurš droši zinas šis personas izmēru, vai izmērīt šis personas apģērbu, aplūkot birkas. Ja tomēr tas nav iespējas, mēs ieteicam preces aprakstā uzmanīgi iepazīties ar izmēru tabulu un saprast kāds ir Jūsu izmērs, iespējams tad Jums būs vieglāk noteikt kādu izmēru ņemt dāvanā.

Vai drīkst pasūtīt nestandartā izmēra gultas veļu/segu/spilvenu?


Jā, veikala sortimentā mēs piedāvājam pārsvarā pašu ražotus tekstila izstrādājumus, tāpēc Jums ir iespēja pasūtīt preci pēc saviem izmēriem. Lai veikt tādu pasūtījumu lūdzam sazināties ar mums telefoniski vai elektroniski.

CITI BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI


Vai drīkst veikt pasūtījumu pa telefonu?


Mūsu klientu atbalsta centrs pieņem zvanus katru dienu no plkst.8:00 līdz 20:00 un labprāt pakonsultēs Jūs un palīdzes noformēt pasūtījumu e-veikalā. Kā arī Jūs varat uzrakstīt mums e-pastu par to, ko Jūs velētos pasūtīt un mēs sniegsim Jums palīdzību arī elektroniski.

Vai drīkst atcelt jau apmaksāto pasūtījumu?


Pēc apmaksas saņemšanas pasūtījums tiek nodots izpildei, t.i. atcelt pasūtījumu var tikai tādā gadījumā ja izpilde nav uzskata un/vai pasūtījums nebija sakomplektēts un izsūtīts. Gadījumā, kad pasūtījumu jau nevar atcelt, lūdzam iepazīties ar Distances līgumā minētām atteikuma tiesībām.

Vai iespējams saņemt pasūtījumu ātrāk nekā minēts noteikumos?


Mēs darām visu iespējamu, lai izpildīt un izsūtīt pasūtījumu tik ātri, cik vien var. Gadījumā, ja Jums ir nepieciešams saņemt pasūtījumu ātrāk, vai konkrētajā datumā, lūdzam, pirms veikt pasūtījumu, sazināties ar mums lai precizēt mūsu noslogotību tajā brīdī.

Vai pasūtītājs var noformēt pasūtījumu uz citu saņēmēju?


Jā, pasūtītājs var noformēt pasūtījumu tā, lai to saņemtu cita persona, norādot saņēmēja kontaktus pie pasūtījuma noformēšanas. Ja Jūs vēlaties apspriest kādas nianses par pasūtījumu, vai tas ir dāvana/pārsteigums, lūdzam pirms veikt pasūtījumu sazināties ar mums